Cicles Serrano

divendres, 4 de juny del 2010

PUJADA AL TURÓ DE L'HOME

Ja feia dies que hi volia pujar i avui ha sigut el dia, volia anar-hi sol sense que ningú m'imposès cap ritme, la veritat que ha sigut una pujada que me l'he près molt i molt tranquila excpete el Turó de l'Home que no saps mai com pujar-lo, la veritat és que he optat pujar per Mosqueroles per la via més directa i a la vegada més dura, però és que el dimecres ja havia pujat per Santa Fé i no em venia gens de gust.
La pujada ha sigut preciosa amb un silenci quasi sepulcral nomès trencat pel cant d'ocells i les fulles que ballaven al son del vent.
Al final m'han sortit 94 kms. en 4'30h.

He pujat per Mosqueroles la via ràpida però mes dura que per Sant Fé

La Costa del Montseny

Allà dalt haig d'anar

Agafant la carretera que em portarà a dalt de tot

En plena pujada

La bici tenia sed

Cada cop falta menys!!!

A dalt del Turó de l'Home

Ha sigut una setmana de fer forces kms., el dilluns amb les cames encara calentes de la marxa de Graus havia quedat per sortir i vem anar fins a Matarò per pujar Orrius baixar fins a la Roca i pujar Parpers baixar fins a Matarò i anar a buscar la N-II fins a Malgrat i tornar cap a Sant Cebrià.
En total 95 kms. en 3'25.

El dimecres vam pujar per Collsacreu per anar a buscar Santa Fé un cop a dalt coca-cola de rutina i baixada pel mateix lloc per anar a pujar l'ermita de Riells (6km.), pujem coll de n'Orri i anem direcció Tordera per tornar cap a casa.
En total 132 kms. i 5'15.

El dijous vaig sortir a estirar les cames 2 horetes.

1. Ostres Àlex, quins entrenaments que fots noi.... i per rematar el Turó, que encara que vagis al teu ritme, s'acaba enganxant...
    Ens veiem aviat... segur ;-)

2. alex quins entreno que fas, molt bé company , et posarás molt fort.
    salut i kms

3. No és que volguès fer un superentreno el que volia si psicologicament seria capaç d'arribar a dalt.
    Ens veiem a tots dos, salut

4. Quin gran entreno Alex!!! Molt guapo tot allò! Bona preparació per la Quebranta!! que ja queda menys!!! ;-) Anims i a seguir pedalant!! Fins aviat!

5. Gràcies Txema la veritat que despres de fer la curta a Remences tenia un deute a mi mateix, et desitjo que al teu nou repte et vagi molt bé, em de quedar algun dia per fer una sortideta-
    SALUT!!!!!!!!!!!!

6. Bones Alex!!!

La crònica la vaig fer guiant-me una mica amb el road book! jeje. Ja no tinc tanta memòria, l'edat no perdona....jeje. Si tens la oportunitat de fer-la algun any, segur que t'agradarà molt!! Que et vagi molt i molt bé la quebrantahuesos!!!! ja la tens aquí!! setmana de preparació i de menjar molta pasta!! jeje. Ja ens explicaras que tal ha anat. Fins aviat!!