Cicles Serrano

diumenge, 10 d’abril del 2011

MARXA BTT PINEDA




Aquest matí he participat a la marxa de btt de Pineda de Mar, de bon matí he anat cap a Pineda per apuntar-me ja que fà alguns dies que tinc malt al genoll i no savia segur si podia anar-hi.

Plè de cares conegudes en Jordi (mecànic del Freebike), Paco un altre que no és per cap marxa, i molta gent del Catbike i en Pazos que avui com a soci del club ciclista Pineda li ha tocat treball desinteresadament treient les cintes que hi havien durant tot el recorregut.

No savia com respondria el genoll però estic content de com ha anat en línies generals, part del recorregut me'l coneixia perque amb en Lukas l'haviem fet, em faltava el troç del Montpalau i deu n'hi dor (gent pujant arrastrant la bici com podia d'altres fent esses de costat a costat) i la part final és la que m'ha deixat més bon gust de boca, una de corriols desde dalt del Montpalau fins abaix GUAPISSIM.

Jo que no estic acostumat a fer gaires marxes de btt m'he trobat còmode, falta aquella tècnica que te la dona hores i hores de btt però més que satisfet.

Al final :

33'7 km.

2'20

169 ppm de mitja.

Aquest any farè la TRANSCATALUNYA ni mes ni menos 190 km. de btt.

2 comentaris:

  1. apa-li Àlex. veig que aquest any et decantes més per la btt. també veig que tens el genoll tocadet. ànims, les coses van com van. a mi també m'han diagnosticat una hèrnia discal i renoi com emprenya. vaig sortint però amb la colla poc. fas alguna marxa de carretera??. a veure si coincidim.

    repeteixo, ànims i a recuperar-te.

    ResponElimina
  2. Hola Quim.
    En principi no farè cap marxa de carretera, el genoll és petites molèsties que jo crec que aniràn desepereixen, ostres lo teu si que es fotut cuida't hi ha veure si coincidim.
    Molta salut !!!!!

    ResponElimina