Cicles Serrano

dilluns, 13 de juny del 2011

TRANSCATALUNYA '11 AL SAC

Tot va començar dissabte a la tarda on el meu pare molt gentilment em va acompanyar a la Molina per poder còrre la Transcatalunya. GRÀCIES.
Un cop a la Molina em trobo amb la gent del club i en Jaume, desprès d'una xerrada repassant el rodbook amb la gent de PROBIKE anem a sopar tota la colla, en total eren 10 integrants, passejada pels voltants de la Molina hi ha descansar que al dia seguent en esperava una de bona.
Quan vaig posar el despertador posava falten 5'30 m. perque que soni (vaig pensar ja anem malament), i tant que anem malament cullons com roncàven els companys d'habitació (no posaré noms), quan va sonar el despertador a les 3'30 de la matinada no savia on estava ni que passava, no crec que haguès dormit més de dos hores.
Ens vem vestir hi ha esmorzar, a aquelles hores a mi no m'entra rès però s'havia de menjar.
A les 5 h. puntals és dóna la sortida, pujada de 12 km. primer tram asfaltat i tot seguit agafem una pista d'esquí (vermella) i no vegis quines rampes que hi havia allà molta gent la veies pujant caminant.
Arribem a Coll de Pal, 2.000 m. on comença una baixada pedregosa en molt malt estat i un fred de tres parell de nassos.
Un cop arribat a la Poble de Lillet comença el segon port del dia, quasi 20 km. de pujada, un port molt llarg amb fang per tot arreu on havies de conservar molt be la màquina on et podies quedar tirat en qualsevol moment, en el km. 50 hi ha el segon control de pas, fins aquí les sensacions pèssimes i intentant controlar molt les pulsacions.
A partir d'aquí ens trobem un company del club en Marc hi agafem un ritme de marxa completament diferent al que portàvem en Xavi i jo que vem fer els 50 kms. primers plegats.
A uns 15 kms. abans d'arribar al 3º control ens passa la Núria amb un grup que anàven com a motos i penso aquesta és la meva, ja m'havia recuperat del tot i m'hi enganxo amb en Xavi i en Marc fins al control 3.
Allà em trobo en Jaume hi decideixo marxar amb ell, un constant puja-baixa, i arribem al control 4 km 113, per curiositat pregunto en quina posicio anava i em diu que el 75, allò em va donar un "SUBIDON" de moral que s'hem van treure tots els mals i nomès pensar en fer kms i més kms.
Ens vem perdre durant 4-5 kms, això d'anar amb rodbook té aquestes coses (haig de dir que el rodbook el vaig portar tot el dia en el camelbak, la gent és nota que fa coses d'aquestes i anava amb uns artilugis molt currats, vaig anar tot el dia de "gorra" hi havia moments que la gent parava i jo també ho havia de fer perque no savia el camí, això amb va permetre al llarg de tot el dia d'anar amb diferents grups de gent).
En el km 130 hi havia una rampa de poc mes de 500 mts. DESCOMUNAL que veies la gent (jo el primer) pujant caminant, durant molts kms. eran un trencacames amb zones amb molt i molt de fang.
Els últims 20 kms. erem un grup de 8-10 i nomès 3 anàvem fent relleus, em trobava molt fort.
Un cop a l'arribada i fora tensions ens quedaven uns 20 kms. fins arribar al pavelló de la Mar Bell, no us podeu imaginar quin calvari van ser per mi aquets últims kms. en companyia d'en Jaume, amb un vent de cara de nassos i perduts per la barceloneta per trobar el pavelló.
Desprès de la corresponent dutxa tant meva com de la meva companya de fatiga anem a menjar alguna cosa i cap a casa falta gent, la tornada a casa va ser amb tren (com anava de plè el tren aquelles hores).

Al final les dades del Garmin:
12 hores
203 km.
16,8 v/m.
Vaig quedar entre els 70 primers de mes de 400 participants.

Quina rasca que fotia a les 5 de la matinada a la Molina.

La Núria i en Xavi abans de la sortida, GRAN paper de la Núria va acabar en 2ª posició.

En Xavi en acció, amb ell vaig fer els primers 50 kms. i se'l veia molt sobrat.

Pujant el 2º port del dia quasi 20 km. de pujada.

S'havia d'aprofitar qualsevol riu per netejar les màquines perque hi havia fang per tot arreu.

En Xavi passant pel tren de rentat manual.

1. Enhorabona company!! avui he estat amb una gent del foromtb i un d'ells la va fer en 12:45 amb una singlespeed... s'ha d'estar malalt.

Pel que veig una bona experiència, jo vull!

2. Enhorabona,ara estas recollint els fruits de totes les hores d´entreno...i ara la Quebranta...bona sort i disfruta que t´ho mereixes..

3. David és una experiència que val la pena, però s'ha de reconèixer que és dura.

Jordi que et puc dir quan les teves peripècies son igual o superiors a les meves.
    Espero que la QH. vagi be i sobretot que no plogui.
    Molta Salut per tots !!!!!!!

4. Àlex l'enhorabona per acabar la TransCatalunya!!m'ho he passat de conya amb tots vosaltres, m'emporto un bon record i un repte superat a la butxaca!!que bé que vàrem arribar al control 3, eh?ajajajaj apa que no va anar bé ni res aquella roda!molta sort a la Quebranta!!!espero la crònica!!

5. Núria quan em vas passar em vas fer un favor, vaig agafar aquella roda i em va anar molt bé.
    MOLTÍSSIMES FELICITATS pel teu segon lloc.
    Cuida´t i molt i ja podem estar pensant en la propera.

MUNTBIKES ara toca la QH.