Cicles Serrano

dilluns, 26 de novembre del 2012

5ª Marxa BTT Santa Susanna



Aquest diumenge he participat a la 5ª Marxa de BTT a Santa Susanna organitzada per la botiga de bicis CATBIKE.
No tenia moltes ganes de fer-la (recorreguts tants explosius a mi no em van gens be) però vaig pensar que de cara a les 3 hores de resistència d'Arenys de Munt de la setmana següent em podria anar ve.


Com que no havia fet l'inscripció anticipada a primera hora del matí ja era a Santa Susanna.
Molta gent coneguda, hi havia la "creme de la creme" de l'alt Maresme (no posaré noms per no deixar-me a ningú).

Sortida molt puntual i els primers 4 kms. neutrelitzats pels voltants de Santa Susanna, la moto pita i marica l'últim pujada duríssima asfaltada que fà la primera selecció, desde la meva posició veig el primer pal del dia, saveu qui era l'Oscar Sabiote,  jo faig la meva cursa, al km. 8 hi havia una pujada (per dir-li d'alguna manera) que el primer que la pugès sobre la bici s'enduïa un pernil (Lito) la gran majoria bicicleta en mà.
El recorregut curt però ha sigut molt i molt dur, he anat de menys a més, m'he trobat molt bé, em notava amb força les cames, sobretot ens els falsos planers que hi havia a meitat del recorregut.
L'ùltima sorpresa abans d'encarar la baixada final que ha sigut el millor del dia ha sigut pujar al parapent (els qui ho coneguin ja saven com son aquelles 2 rampes).
La valoració ha sigut molt i molt bona, estic molt content de com m'ha anat.
El circuit ha estava molt ben marcat, era molt difícil de perdre's i l'organització excel.lent.
Les dades son:
1'46
167 ppm. mitja de pulsacions i 183 ppm. màxima

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada