Cicles Serrano

dilluns, 13 de maig del 2013




Els dies 9 i 10 de maig l'Oscar, l'Eduard http://cabarrocas3.blogspot.com.es/, que vaig tenir el plaer de conèixer a la Transpyr i un servidor vem decidir anar a fer el Track del Diable en 2 dies.

Desprès d'un petit breafing que ens va fer en Jordi on ens va explicar 4 consells vem començar l'aventura.






1ª  ETAPA -TORELLÓ -VIDRÀ

95 Km. i 2912 desnivell positiu


Comencem la marxa i sobre el km. 10 s'havia de travessar un dels moltíssims rius que ens hem trobat en aquets 2 dies i ja van començar els problemes. El riu el vem passar amb la bici a coll i sense sabates ni mitjons, primer passa l'Eduard, que el va passar prou bé, jo desprès, vull agafar un camí diferent i relliscada al canto i moll fins al pit, el dit gros de la mà esquerra en pocs moments s'hem posa com un botifarró,  cullons si que comencem malament, i l'Oscar sense problemes.

Seguim la marxa, ens en sortim prou bé amb el GPS, molt i molt guapo, plè de corriols fan les delicies de tots tres.

En el breafing ens va explicar que si voliem hi havia una cascada però ens havíem de desviar del track i el camí no era gens ciclable.


Al poble de Cantonigròs  hi ha Can Colomer, on ens van obsequiar amb ple d'embotits i formatges i un traguet de vi.







Una mica abans d'arribar a Rupit ( km. 50) s'hem va trencar el nucli del buje de la roda del  darrera i la bici no avançava, sort que fins arribar a Rupit era tot pràcticament baixada.

Allà truquem en Jordi i ens diu que no ens preocupem que va a buscar una roda a Vic i ens la porta a Rupit, MIL GRÀCIES  per poder-me seguir disfrutant de  l'aventura, l'espera a Rupit es va fer una mica llarga (1'45h.)

Vem tenir temps de gaudir d'una fleca artesana, on estava plè de guiris, i em vaig fotre un troç de coca de crema que encara ara s'em fa la boca aigua.

Un cop ens van portar la roda el temps s'ens havia tirat una mica a sobre i els més de 40 kms. que ens quedàven haviem d'anar per feina,


Vaig arribar a la famosa cuesta de la muerte una mica justet de forces, em va faltar alimentar-me una mica més, però la pujada es bastant dura i si vas tocadet es fa eterna.

Ja ens quedava molt poc per arribar a Vidrà i en un dels molts rierols que baixen pel mitg del camí va sortir el meu instint animal i vaig deixar la bici al terra i em vaig posar de genolls i a veure aigua com un "gos", no savia que als 5' ja estava a Vidrà.

La nit la passariem al Hostal Serrasolsas que ens van tractar fenomenal, per sopar platet de sopa calentó, després un plat de macarrons i segon a escollir i no podia faltar una crema catalana de postres.

Dades de l'etapa: 6'40 h. ( es va parar GPS) en total 7'20 94 km. 144ppm mitja i max. 175 ppm.



2ª  ETAPA  - VIDRÀ - TORELLÓ


122 km. i 3100 desnivell positiu


Quan ens vem llevar el divendres hi havia una forta boira que ens envoltava, desprès de l'esmorzar de rigor ho preparem tot i un cop sobre la bici comença a ploure, quina merda, un parell de kms. de fals plà i comença el primer port del dia, 6 km. entre que acavem de començar i la pluja que cau em costa una mica agafar el ritme, coronem i una baixada llarguíssima de mes de 15 kms. on el dit de la mà esquerra el tinc molt inflat i les baixades amb tanta pedra son un suplici.

L'etapa d'avui hem trobat molt de fang i en un dels trams del recorregut hem travessat el riu 11 vegades (totes elles sobre la bici).

Ha sigut un constant de pista i més pista on no hi havia gaire paissatges que veure i els kms. es feien una mica pesats.

Desprès de 8 hores sobre la bici he arribat a l'últim port del dia (6 km.) amb molt de gas i he donat tot el que tenia i la veritat molt i molt content.

Els últims kms. hem seguit un corriol que seguia el riu bastant distret i que a Torelló he arribat amb la llum encessa.

Vull donar les gràcies als meus dos companys d'aventura, i l'Eduard que a la primera etapa s'ha fisurat un dit del peu hi ha aguantat com un campió  i l'Oscar que a part de fer un entreno físic també ha fet un entreno psicològic.

Dades de l'etapa: 9 hores i 119 km. (es va parar GPS)  2.978 mts desnivell 134 ppm. mitja i max. 167 ppm.

Les conclusions que trec son molt bones, jo m'havia proposat portar un ritme diesel durant els dos dies hi ho viag conseguir.

Bon entreno per afrontar http://www.terrademaquis.com/ amb molta confiança encara que allò serà molt i molt dur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada