Cicles Serrano

dilluns, 26 d’abril del 2010

SORTIDA DE CLUB

La sortida d'avui era la volta a Ossor, la veritat és que el dia era esplèndit i una vintena de membres del club i algun més que s'ha afegit a mig cami em anat direcció Tordera per pujar per Cal Coix i agafar direcció Sant Coloma de Farners, en principi s'havia parlat de fer una sortida suau desprès de la Marxa Rutes del Montsenys pero res de res, entre tots plegat no en savem d'anar a poc a poc, just abans d'arribar el encreuament direcció a Ossor la velocitat mitja era 30,8 km/h., m'he pres la pujada a Ossor tranquila (24 km.) no volia forçar massa (inclùs així he petit una bona estona), a dalt a Sant Hilari em fet reagrupament, la baixada desde Sant Hilari ha sigut de bojos les pulsacions pitjor que en tota la pujada a Ossor per intentar enllaçar amb un grup que s'havia escapat en la baixada, els hem agafat i pujada pel Coll de n'Orri, baixada per Breda i agafem la recta direcció Sant Celoni amb un ritme constant, girem per començar a pujar Collsacreu i quan passem Vallgorguina decideixo aixecar el peu i pujar al meu ritme que per avui ja n'hi ha prou, ràpida baixada i corrents cap a treballar que ja faig tard.
reagrupament a dalt de Sant Hilari

Ver mapa más grande

temps: 4'45

velocitat mitja: 30'3

pulscacions mitjes 148 80%

1. felicitats pel teu blog. a partir d'ara ho anire seguint espero que ho mantinguis viu ... bona sortida la del diumenge ... em vau posar les piles

2. gràcies almenys ho intentaré, ja saps sempre que vulguis seràs benvingut al club, ens veiem