Cicles Serrano

diumenge, 6 de març del 2011

OBJECTIU MÉS QUE ACONSEGUIT

Avui molt d'hora sonava el despertador (5 del matí), havia quedat amb en Miquel a Calella a les 6 h. per agafar el tren on ens trobariem amb la gent de Blanes.
Un cop al tren amb plè de jovent que tornava de marxa viatge fins a Badalona on hem baixat i ens hem perdut, ningú savia el camí i com diu el refràn (preguntando se va a Roma), i en uns 20 minuts estàvem allà.
Moltes cares conegudes, sobretot gran presència de gent del CLUB CICLISTA ARENYS DE MUNT (15 integrants), gent del MUNTBIKES (Arnau, Roger, Jordi), gent del DIFERENTBIKES (Martí, Marc i algú més).
La sortida per problemes logístic s'ha retrassat 20 minuts i ens hem quedat una mica gelats, nomès començar pujada d'uns 7 kms. que posa a cadascú al seu lloc, avui anava perdut amb el kilòmetres perque no m'ha funcionat el contakilometres, menys una baixada per un corriol estret i una pujada de corriol desprès dels dipòsits tot era pista ample i molt rodadora.
En el primer avituallament quan arribava marxava en Duarte i dic aquesta és la meva he anat a buscar-lo i hem fet tot el recorregut junts, haig de reconèixer que en moments de crisis ell m'ha donat un cop de mà.
Ja en el segon avituallament hem parat a carregar bidons hi ha seguir ( hem agafat un ritme de creuer i anàvem trobant cadàvers).
La valoració que faig és molt positiva al final han estat 4'36' i 84 km..

En Lukas. http://lukasciclismo.blogspot.com/

Amb en Miquel que avui anava com feia temps que no el veia.

Al tren amb cares d'haver dormit molt poc.

Gent del club com la Núria Teys (3ª classificada), Joan Majó (4º classifcat), Ricard Brillas i en Sergi Marcos.

Foto pel record.

En Franc que avui anava com una moto.

Moments abans de la sortida.

Aquí l'Antonio Duarte que l'he agafat en el primer avituallament i m'ha ajudat a conseguir el temps que he fet. GRÀCIES.

Jo en acció.

L'Arnau el jefe de files de MUNTBIKES

Amb el gran ROBERTO HERAS (foto per la posteritat)

Recuperant forces i comentant la jugada.

En David Pruna que ha pujat al podi en 3ª posició.

1. q cabró alex! m'has agafat menjant les galetes principee!! MmMmMm que boness!!

2. Arnau aquí anaves més que sobrat.