Cicles Serrano

diumenge, 19 de juny del 2011

QUEBRANTAHUESOS '11

Tot comença divendres al matí on agafo el cotxe per anara cap a Sabiñanigo, arribo al migdia descarrego la bossa i la bici a la casa on estàvem allotjats al poble de Ipies a 12 km de Sabiñanigo.
Ens trobem amb tota la colla a l'hora de recollir dorsals i tornem cap a la casa per posar dorsals i deixar-ho tot llest pel dia seguent.
Ens van donar un bon sopar amb pasta i pollastre hi ha dormir falta gent.
Ens llevem a les 5 h. del matí per intentar esmorzar una miqueta, 3/4 abans de que comences la marxa ja estàvem allà preparats a la línia de sortida.
Sortim a fondo en Dani, Vicenç, Xavi, Roger i jo perque per davant hi havien mes gent del club que havien sortit en un caixó més endevant.
Arribem a peu de port amb mitja de 38, un cop comença el port jo em despenjo perque savia que aquell ritme no arribaria fins al final, pujo anar fent controlant les pulsacions, baixada i un tram d'enllaç fins al peu del Marie Blanc, els primers kms. molt bé però aquest any els últims 4 s'he m'han fet pessats, baixada i PATA PAM tubular punxat, el canvio en un moment poso el adaptador del CO2 l'inflo i quan trec l'adaptador la vàlvula del tubular s'hem queda enganxada al adaptador i roda desinflada un altre cop, nomès portava una bombona de gas, resultat 25' parat esperant algín cotxe d'assistència, desprès de molta estona va passar en "popo" i és va parar per deixar-me la seva manxa MIL GRÀCIES DE TOT CORT, i quan estava inflant apereix el cotxe d'Orbea, molt amables m'inflen el tubular a 10 kg. i cap avall.
El problema és que baixant no podia còrrer perque portava el tubular de recanvi i no portava gaire pega i desprès que moralment estava enfonsat pel "parón".
Vaig començar a pujar el Portalet i nomès feia que passar gent, estava molt recuperat però al cap de 5 km. vaig pensar "que cullons fas si ja ho tens tot perdut" aixì que vaig disfrutar de tota la pujada contemplant paissatges i demès, vaig parar tranquilament al segon avituallament del Portalet on em vaig trobar en Joan Morales, a falta de poc per coronar el port el vaig agafar i li vaig dir no et preocupis jo et porto fins a la meta i així va ser, a les baixades havia de vigilar molt no s'hem sortís el tubular, arribem a Hoz de Jaca i la primera rampa em diu que té rampes i li dic t'espero adalt, i així va ser el vaig esperar adalt i fins a meta junts.
Les dades del garmin encara que no siguin reals per la punxada som:
7'20
200 km.
145 ppm de mitja.


Col.locant els dorsals.


Preparades per la guerra.




La grupeta que estàvem al "galliner".





Moments abans de la sortida.

3 comentaris:

  1. hola alex només has pogut gaudir de la qh que ja es molt, ostres amb la punxada que portaves liquit anti-punxades? jo em porto posat i un cop punxo vaig continuar amb 2 bars menys però no vaig fer cap stop.
    Anims i fidels als tubulars,salut i kms.

    ResponElimina
  2. Ei Alex!! amunt els anims eh!! es una llàstima que et passi aixó a la gran cita, però no si pot fer res! ja vas fer bé de gaudir de la pedalada! Vinga, la segona Qh al sarró! espero que l'any vinent pugui debutar jo! Ens veiem!

    ResponElimina
  3. Jordi sempre porto liquid anti-punxades i el tubular portava no més de 100 km., que hi farem la vida és així. La veritat és tot un circ en que envolta la QH.

    Txema d'ànims estic bastant bé son coses que passen i ja està.

    Salut per tots !!!!!!!

    ResponElimina