Cicles Serrano

dilluns, 19 de març del 2012

TRANSMARESME '12

Aquest diumenge vaig participar per segona vegada a la Transmaresme '12.
Tot va començar diumenge a les 4'45 quan sona el despertador i no savia que passava, intento menjar alguna cosa però aquelles hores es difícil, una mica abans de les 6 sortu de casa perque havia quedat amb l'Oscar per agafar el tren a calella, a l'estació cares conegudes i de seguida arriba el tren i no tenim temps d'anar fins l'ùltim vagó com haviem quedat amb tota la gent del FREEBIKE. Molts ciclistes i arenys puja un grup del club ciclista arenys de munt (Xavi R., Tendo, Santi, Pau i en Sergi), aquest any hem baixat a Sant Adrià no com l'any passat que ens vem perdre pel mig de Badalona.
Arribem a lloc quan faltava més de mitja hora i mare de déu quina cua hi havia a la sortida.
Comença tot molt puntual, primeres rampes i em trobo be anem tirant amb un grupet, aquest any el recorregut ha variat i per be molt sobretot la primera part on estava plè de corriols tant de pujada com de baixada que sempre son d'agraïr.
Fins al km. 40 les sensacions molt bones, però la pujada fins a Collsacreu se'm va fer interminable, nomès em passava gent i em donàven ànims, estava completament bloquejat mentalment (jo m'esperava com l'any passat amb algún corriol més però vaig estar molta estona que no en tenia ni ideia on era).
Desprès de parar al 2º avituallament a Collsacreu i pujar Cal Peraire em notava be de cames i vaig començar avançar a gent quan de cop en Jaume m'agafa per darrera i fem el resta de la marxa junts.
La conclusió molt dura però vaig acabar molt sencer de cames, ara falta treballar una mica més el "coco".
Vull felicitar a tota la gent de l'organtizació perque desprès de les queixes de l'any passat aquest s'han superat i MOLT, tant en el recorregut com amb l'infrastructura.



El divendres ja ho tenia tot apunt per la carrera de diumenge


Moments abans de la sortida amb en J.A. Valdearenas


En plena acció


A l'arribada amb en Jaume, parella per la Transpyr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada