Cicles Serrano

dimecres, 30 de maig del 2012

95 km. pel Montseny amb la btt

Ja feia dies que em rondava pel cap anar al Montseny amb la btt, vaig buscar al wikiloc alguna ruta que sortirs de Sant Cebrià i la vaig trobar. La primera part la coneixia bastant be, he pujat per la "basures de calella" per seguir pujant per la Font dels Amics i a mitja pujada agafar el trencant per baixar pel Roure fins a Sant Martí del Montnegre, una mica més endevant ha vingut la part que desconeixia per complert una pista que m'ha portat fins a Sant Celoni, una mica de visita turística pel mig del poble i he agafat el GR-5 que m'ha portat desprès d'algunes rampes de posar-hi tots els sentits al esfaltat (km 16), un km. per l'asfaltat i el gps em deia que agafés un trencant cap a l'esquerra però allà han vingut els problemes amb el gps (la ruta que m'he descarregat era feta el 2009) no hi havia camí a seguir, he optat per seguir pujant per l'asfalt fins al desvio del Turó, on he seguit la carretera i he pujat els primers 2 kms. del Turó ( he pensat que amb el que em quedava per arribar a casa i tot sol millor donguès mitja volta). Baixada per Mosqueroles cap a Sant Celoni i arribant a Vallgorguina cansat de l'asfalt he agafat un camí que m'ha portat a Sant Iscle i desprès he seguit pujant per baixar per Can Ginebra. Conclusió de la sortida d'avui molt content de la kilometrada que he fet en solitari, de com m'he adaptat a seguir una ruta amb gps (era la primera vegada) i que he arribat prou sencer.
A dalt de tot és veuen les Antenes.
En mig del Montseny he trobat un frontó.
Un cop a dalt de Sant Fé he agafat el desvio direcció al Turó on he pujat els primers 2 kms.
Desprès de més de 5 hores sobre la bici i que comença a tenir sintomes de "pàjara" res millor que una bona ingesta de calories.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada