Cicles Serrano

dilluns, 4 de febrer del 2013

CRÒNICA DE LA HIVERNAL BTT



Començarè la crònica explicant com em vaig sentir ahir desprès d'acabar la marxa.

Em vaig (ens vem) perdre molts dels participants, les cintes a la meva manera de veure haurien d'haver sigut com en un petit tram del recorregut vermelles i blanques que destàquen sobre les branques dels arbres i no grogues i negres que es confunien amb les fulles dels arbres.

Un cop arribat a meta, la marxa marcava 40 km. i en va sortir 34 km. tampoc hi havia botifarra sinó entrepà de pernil dolç, i tot això amb un preu per mi una mica desorbitat de l'inscripció 20 euros.

4 integrants del CC Arenys de Munt ens vem donar cita a Santa Maria de Palautordera, el Presi; David P.,en Xavi R. i un servidor, em feia molta il.lusió fer aquesta marxa perque volia descobrir nous paratges de la falda del montseny i tot i que les sensacions durant la setmana havien sigut bastant pèssimes em vaig decidir anar-hi.

Sortida neutrelitzada,una mica caòtica el cotxe de la policia és parava a les cruïlles per fer aturar els cotxes i a la vegada nosaltres haviem de parar també.

Vaig començar fatal em poc ritme primeres rampes que posen a cadascú al seu lloc, en el km. 10 em quedo sol i estic així durant mes de 13 km., l'objectiu que em marco es que per darrera no m'atrapin hi ha veure si puc agafar algú per davant, durant aquests kms. haig de baixar varies vegades de la bici perque no ser cap on va la marxa (falten marques tant a terra com cintes).
Sobre el km. 23 em trobo el primer cadàver (se'l veu mort), això em motiva, al cap de poc em trobo un altre noi que s'ha perdut i més endavant un grup de 5.
Vaig amb la moral a tope el noi que s'havia perdut i jo ens escapem, em trobo molt i molt be sobretot de cames he anat de menys a més com la setmana passada a la Xurribikers.

Jo tota l'estona mirant els kms. que faltàven i de cop em trobo a meta amb 6 km. menys del que marcava l'organtizació.

El recorregut bastant rodador, la curta passava per meta (km. 18) i he passat en una hora i molt poc, per mi massa rodadora algun corriol molt maco i alguns trams que no s'ho havien currat gens per netejar-los.

Crec que la gent de l'organtizació tenen molta feina per fer.

1 comentari:

  1. Jo vaig anar a la primera de la Hivernal de Santa Maria de Palautordera, un desastre també!

    ResponElimina