Cicles Serrano

diumenge, 21 d’abril del 2013

SORTIDA ULTRAMARATHON BTT



A principis de setmana ja tenia al cap fer la ruta que puja a Santa Fé per Gualba i Riells i li vaig comentar en Ricard i li va faltar temps per dir-me que si.

Havia quedat  a les 8 a Sant Iscle i en Ricard ja estava allà com un clau, vem pujar pel mateix lloc que feia dues setmanes, per dones d'aigua fins a Cal Peraire (rampes de més del 20%), agafem el trencant a esquerres i enlloc de baixar per corriols i pista preferim fer via i agafar la carretera asfaltada que ens portarà fins Sant Celoni.

A partir d'aquí zona completament nova per tots dos i seguint el track de Xavi Salmeron de http://bttamunt.blogspot.com.es/  que la setmana abans havia fet, mireu el blog perque hi han unes fotos ESPECTACULARS !!!!.

Haig de dir que més d'una vegada vem haver de recular a l'hora de seguir el GPS però m'hen vaig sortir prou bé, la pista que va de Sant Celoni a Gualba és un fals plà, fins arribar a Riells on a partir d'aquí no parem de pujar i pujar fins arribar a Santa Fé.

Al arribar a Santa Fé portàvem 54 km i quasi 2.000 mts de desnivell, quasi res.

Mentre pujàvem feia estona que estàvem pensant amb la coca-cola i l'entrepà que ens fotariem a dalt de Santa Fé, un cop arribem a d'alt, restaurant tancat. Quina putada i sense aigua.

L'intenció era seguir tot el track, però com que no saviem el que ens trobariem vem decidir baixar un troç per l'asfalt fins la font que hi ha a peu de carretera, omplir bidons, i pujar fins les antenes i agafar el GR-5 fins a Sant Celoni.

Al arribar a Sant Celoni vem buscar un bar ( i mira que de bars aquest pais n'està plè) i no em vem trobar i ens vem conformar amb  carregar piles a la batzinera.






Desprès d'omplir la panxa agafem la carretera i anem pujant fins a Vallgorguina on pujarem pel Xeremell que al final abans d'arribar a Sant Iscle hi han 2 rampes DESCOMUNALTS.

Baixada cap al poble i aquí en Ricard em diu que ja en té prou (5'30) jo em proposo seguir i pujo per la pista que va a la font del Montnegre i empalma amb Can Ginebra (tot a plat, volia probar si era capaç d'aguantar-lo).

Al arribar a Sant Cebrià el cos em demanava més i vaig anar a pujar les famoses basures de Calella, una pujada d'uns 4 kms. també amb el plat gran, per acabar de rematar la feina baixant pel corriol de la Cebrianenca'12.












Desprès de baixar pel corriol espectacular i anar ja cap a casa em trobo la dona (ella anava a caminar) i em diu que si estic boig, has marxat a 7'30 del matí i son gairabé les 4 de la tarda, un dia és un dia.

Vaig arribar a casa molt satisfet de l'entrenament-sortida i amb molta moral i ganes de seguir així..

Hem queda pendent la baixada desde Santa Fé a Sant Celoni seguint el track d'en Xavi.


4 comentaris:

  1. Bona sortida Àlex,a que es força bona la pujada per Gualba i Riells ?
    Encara que el GR5 també es força bo de baixar, llàstima que no acabesiu de seguir el track, segur que t' agradarà si hi tornes, però es clar, l' hidratació es el més important. Al costat de les tres sequoies hi ha una font... ja tens excusa per tornar-hi !!!

    Salutacions, company !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xavi la pujada per Riells i Gualba em va agradar molt més que no pas pel GR-5.
      Llàstima de no poder seguir el track de baixada però així ja tinc una excusa per tornar-hi.
      Si coneixes rutes com aquestes de guapes, passa'm el track.
      Salut

      Elimina
  2. lo millor els donetes :) m'ha vingu ganes de venir i tot!
    a veure quin dia et deixes veure per la carretera alex !

    ResponElimina
    Respostes
    1. je je!!!!!!!!!!!!
      Esteu massa forts per mi.
      A veure si algún dia m'animo
      Salut

      Elimina