Cicles Serrano

dilluns, 10 de juny del 2013

PRE-TERRA DE MAQUIS


Tot l'any pensant amb http://www.terrademaquis.com/ i ja ha arribat l'hora de la veritat.
El cap de setmana del 15 i 16 de juny tornaré ha ser a Santpedor per intentar (segur que aquest any SI)  poder ser un maqui, l'any passat una forta insol.lació no em va poder deixar ser-ho, ( tinc una espina clavada) l'etapa de dissabte la vaig acavar amb més de 13 hores sobre la bici i diumenge encara que ho vaig intentar no em trobava gens be per tornar a fer una kilometrada.

1ª Etapa:


2ª Etapa:


Crec que aquest any he fet les coses millor, he millorat molt tècnicament i al ser-hi l'any passat ser el que em trobaré (tant per el bó com pel dolent).

Tinc un molt bon record de com ens van tractar la gent de l'organització, és preocupàven en tot moment de que no ens faltès de res, espero que aquest any sigui igual.

COM DIU EL VIDEO PROMOCIONAL SER UN MAQUI NO ÉS GENS FÀCIL, ACCEPTES EL REPTE !!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada