Cicles Serrano

dilluns, 23 de maig del 2011

4 VOLTES A LA CARRETERA DE MATA

Ahir tocava una clàssica en el calendari del club, les 4 voltes a la carretera de Mata.
Des d'un principi la sortida va portar un ritme frenètic on el plà s'anava a mil i les pujades ja hi havia gent (sense posar noms) que s'encarregava que allò no parès.
Vaig aguantar bé fins a la tercera volta on pujar per Sant Simó em vaig quedar tallat i sort que uns metres mes endevant en Dani va punxar i vaig poder atrapar el grup i pujar el que hem quedava fins arribar a dalt amb en Quim i en Llorenç.
A la tercera volta portàvem una mitja de 32,4 km/h.
L'última volta per temps vaig arribar fins Mataró i en lloc de pujar per carretera de Mata vaig tornar per la N-II perque feia tard per anar a treballar juntament amb en Miquel que ahir estava que es sortia.
Al final:
5'25
169 km.
Aquesta setmana em sembla que hauré fet record de kms. 576


Aquesta hora encara no estaven tots els carrers posats.








1 comentari:

  1. Que brutus que sou óstia!!
    Contenta de tornar-te a saludar!!!!!!!!
    Una abraçada ;-)

    ResponElimina