Cicles Serrano

dijous, 19 de maig del 2011

RUTA DE LES BONES

Ja feia dies que savia que avui hi havia una de "dures" i així ha sigut.
Puntalment havia quedat a Sant Pol amb en German, Xavi i Dani Perez (quina sorpresa la meva que quan he arribat ell ja hi era, senyal que avui venia motivat) a Calella ens esperava en Miquel, hema anat direcció Blanes per anar a buscar en Toni, un cop a Blanes hem anat direcció Tordera per la rotonda de Can Bartolí per anar a buscar el primer port del dia Sant Feliu de Buixalleu, on els pals han estat a l'ordre del dia, hem baixat direcció Arbucies per pujar Coll del Ravell on mare de deu quin ritme han posat alguns, aquí hem parat a esmorzar un bon entrepà (German otro dia no salgas de casa con solo 1'50 euros que la vida esta muy cara, cariñosamente), baixada direcció Viladrau per pujar per darrera de Sant Fé, aquí hi ha hagut una mica de compassió perque tots teniem la panxa plena, un cop arribat a Sant Marçal palo va palo viene, un cop a Santa Fe en Miquel ha marxat que havia d'anar a treballar, els demès cap al Turó de l'Home falta gent, amb més de 90 kms. a les cames, bueno hi ha un que ha fet el "ronso" i s'ha quedat abaix esperant.
Jo sempre dic que si a tot, tenia pensat pujar al meu ritme el Turó però cada cop m'he trobat millor i he coronat amb en Dani i en Pelucas (en alguns trams fent la goma).
Foto de rigor a dalt perque quedi constancia i baixada "asquerosa" per com està la carretera (quin malt les mans) hi ha buscar en German.
Baixada ràpida, omplim bidons a Font Martina i cap abaix falta gent, una altre vegada pals i més pals.
Passat Sant Celoni comencem a pujar tots junts fins que arribem a Vallgorguina desprès les forces ja estaven justetes i cadascú ha pujat com ha pogut.
Avui m'ha sorprès molt gratament l'actitud d'en Dani que en tot moment ha estat allà donant la cara i quan hem arribat a Collsacreu ell ha anat a buscar els "PROS" per fer 60 kms. més XAPÓ.
Avui m'he trobat bastant bé sobretot pujant el Turó de l'Home i amb molta força a les cames (el compex comença a fer efecte), he arribat bastant sencer a casa.
Les dades son:
6'00 hores
145 km.
147 pulsacions de mitja
2.730 m. de desnivell amb 5 ports.

Parada obligada a Coll del Ravell a fer l'entrepà.


Vinga Alex que ja queda poc.


En Toni "alias pelucati" i un servidor.


En Dani i en "pelucati".


En Dani i jo.


Recuperant forces.


4 comentaris:

  1. uff estic petatt al final he fet una volta a mata pq he punxat nomes arriba a muntbikes, crec que m'hauran surtit un 190 crec mes o menys. La semana que be messss

    ResponElimina
  2. Sortida planera segons alguns ...jajaja... quins collons al final he anat cap a casa portava un globus important, però m'ho he passat de conya.

    La setmana que bé haura de ser més dura, no???

    ResponElimina
  3. Dani la setmana que ve el dimecres un altre com aquesta, avui t'has portat com un home.

    Xavi i tu que venies a fer una ruta planera, eh!!!!! jo m'ho he passat molt bé, haurem de tornar-ho a repetir.

    ResponElimina
  4. carai quina volteta que us he marcat. aquest any hi ha veritables entrenaments de professional. Àlex van com motos. I en dani està desconegut. està entrenant més fort que mai. Quelcom s'està coent. temps al temps.
    Records Àlex que fa molts dies que no compartim carretera. Ens veiem.

    ResponElimina